13 Temmuz 2009 Pazartesi

parrrrdon çıkalı terbiye fukaraları çoğaldı anam!

dolapta daha parmaklanmamış frambuazlı pasta var. zencefilli olsaydı on parmağımın da izi görülürdü. olsun o mayhoş tadı da seviyorum. beyaz kremadan nefret ederim. vişne suyu kadar sevmediğim bir başka meyva suyu daha yok piyasada. ananas meyvasını da colorado'da kusana kadar yedim. tokum ananasa. seviyorum be ananası. burada pahalı. bana ananas alacak bi seven lazım.

winston wolf'ta bahsi geçen sonbahar'ı seyrettik babamla. gün döndü, zaman yine piç oldu. sonundaki dört dakikalık, beş de olabilir, sahneye bel bağladım. sakinden vuruyor, yası. biraz tatminsizlik yaşadım evet. çevre açısından zayıftı ama o kadarını bile çekemezdim, bok atmayayım.


şu türk sinemasında karşılıklı oynanan evlilik oyunlarından gına gelmedi artık. bi' daha koysun malum kanallar bi' daha izlerim. Gülşen Bubikoğlu Türkan abla'dan sonra gelse de pek bi' sıkılırım Evcilik Oyunu'ndan.
o değil de çengi naciye favorim benim. çarliston sebahat'ın kankası naciye. hele hele de replikleri üf anam babam.. noktalı virgül anam!


koluna sepet takar
sokaklarda fal bakar
ah güzel olayım diye başına çiçek takar
zilleri tak çalkalaa
keman çal gıygıylaa
zurnayı üfleee
üfürükleee
kocama selam madiden huhuu..


-senlen pazarlık değil toptan alışveriş olur anam babam!
-tabii olmaz ulan, oynadığınız bütün kağıtlar hileli be. boynunuzdaki medeniyet yularından utanın, köprüaltı kumarbazları bile bu pis numaraları yapmaz. buldunuz muhallebi gibi çocuğu sövüşleyin bakalım, erkeksen kadayıfa gelin anam(hem de kaymaklı)
-ee fazla ileri gidiyorsun bu da nesi -ara nağmesi kocacım!
-zarları alırsın anam, öpersin, hörmet icabı korsun başına sonra yallaaa.. buna da derler düşeş! fazla soyundun üşüme gebeş! hadi bakalım ağbicim yallah!
-sıra sende hanım abla. gel de şu yaldızlı entarinin bi' falına bakalım senin de! hey dingala dingala, kömürü de koydum mangala..
-nefes al da ALLAHh! diyelim anam!
-bizim özümüz sütlü annam,biz para çocuğu değiliz.
-çok sevgili, çok canciğer muhterem türk vatandaşları arkadaşlarım!!

6 yorum:

gerisi önemli değil... dedi ki...

bu evcilik oyununu dün, kadın değil baş belasını da sanırım 2-3 hafta önce seyrettiniz :)

birinde kadın değiştiriyor kendini sevdiği adam için(yuhh, iyi ki alan delon türk değil anasını satayım), diğerinde de erkek kimlik değiştirip nefret ettiği kadına aşık oluyor!

aslında ilginç, bebek kertmesi hakir görüldüğü halde çaktırmadan beşik kertmelerinizi sevebilirsiniz, onlara bir fırsat verin gibi bir durum var ortada!

Deniz dedi ki...

ahh diyorum gerisi önemli değil, james dean türk olaydı. ne olurdum annemin başına bilmiyorum.

doğrudur dün seyrettim gülşen ablayı, kadın değil baş belası'nı da her aklıma düştüğünde.. hani o filmde bi oyun var ya, onu sevemedim ben be. mürüvvet sim çok kötü oldu o evde yakalanınca. onun o hissiyatı vuruyor beni, kıyamıyorum. ondan yok şans! /anne gel ironi yaptım.

gerisi önemli değil... dedi ki...

off, bebek kertmesi ne ya, ne biçim yazmışım.

türk filmlerinde kadının düzenli olarak aşağılandığını düşünüyorum, ki bu zaten belli aslında. koskoca türkna şoray parlak bir oğlanın peşinden kendini ziyan ediyor...

gülşen bubikoğlu nun neresi güzel, hala anlamam...

Deniz dedi ki...

hiii denmez öyle, dedim ya ah james dean olaydı ben ne hallere düşerdim hiç bilmem. türk olmayı bırak allahtan yurt dışında da hiç kendimi harab etmeye niyetim yok.
koskoca türkan şoray'da öyle öyle meşhur oldu ki. aslında haklısın kadınlar hep ya hapishaneye düşer de bebeğini adam zengin aşiftenin yanında büyütür ya da katakulliye getirilir birileri tarafından taşlanır vs. ama olsun adam da acısından yıllar geçiriyo yalnızlığından. piç oluyorlar adamlar özlemekten. nihahaha oh olsun.

gülşen bubikoğlunu da boyu uzun olduğu için seviyorum.

gerisi önemli değil... dedi ki...

dean eşcinseldir, şansına küs :)

türkan şoray aslında güzel değil veya normal bir güzelliği var, ama kadında bir karizma var, bakışlar harbi çok güzel.

o adamlar özlemekten piç oluyor ama nedense çevrelerinde sürekli sarışınlar, esmerler, keyifleri yerinde, kadın ise siktir edilse bile hala o adamı seviyor, eziyet çekiyor, aşağılanıyor, yani yavrucak olmasa hali harap :)

Deniz dedi ki...

hali harap da, o adamların etrafındaki güzel dediğinde afedersiniz ama katana yani. aman erkek değiller mi hepsi aynı diyeceğim işin içinden kendimce çıkacağım. ve duamız;

*allah'ım çok şükür, bugün de erkeklerden nefret ediyorum.
olsun seviyorum ben dean'ı. o olmadı clark gable olsun. çiğdem haklı.