27 Haziran 2009 Cumartesi

mesmerize my senses..






bildiğin melankoli yapıyorum.

hayır desem ki kime aşıksın da bu kadar içlendin ya da kime bu kadar derinden platoniklendin?

yok bu soruların cevabı. emin değilim, asla olmaz diyemem. hani aşk-meşk inanmayanlar var ya onlardanım. kimsenin kimseyi çıkarsız sevemeyeceği kanısındayım. evet kanaatim bu. ki sevmiyor da azizim. yapmayın allah aşkına. ya siz fazla gelirsiniz sıkılırlar ya da az gelirsiniz yetinmezler. beşer işte.

şu şarkı da nerden geldiyse aklıma.. yalan oldu rock, metal sevdam şu sıra.. videosunu da seviyorum. kadını da.. esasen bu videoda olan her şeyi pek bi' seviyorum.

bu derece eksik hissetmem neden kaynaklanıyor acaba? aslında cevap da belli de yüzümü bir türlü o tarafa döndürmek istemiyorum. istemiyorum işte. mazoşist oldum çıktım. hem istiyorum hem de istemiyormuş gibi yapıyorum kendime. çok yorucu bir iş bu. canımdan bezdiriyor böyle olmak ya n'apalım. hem kendine yetemiyorsun hem de tüm uzanan elleri kökünden itiyorsun. olacak iş değil. ama oluyor nitekim..

"ne müslüm ne ferdi anlamaz derdimi,
patlat bir my all mariah carey"


"cos i can't go on"

3 yorum:

yokamania dedi ki...

Kımse kımseyle bır karsılık beklemeden vaktını zamanını parasını hatta vucudunu paylasmaz.

Fahıseler para ıster bunun karsılıgında , bızım gıbıler ise duydularına karsılık...

Vermeden almaya alısmıs zavallı toplumumuz, malesef karsısındakı insanlara fahıse muamelesı yapanlarla doldu tastı.

Umıdını kaybetmemenı dılerım, emınım bır gun karsına sana hakettıgın degerı verecek bırısı cıkacaktır...

Deniz dedi ki...

umut tüm kötülüklerin anasıdır.. işkenceyi uzatır!

umut ediyorum ki çıkacaktır. hem biraz daha beklemekten ne çıkar..

yokamania dedi ki...

eee yenı bıseyler yaz da bız de yorum yapalım . Tatıle mı cıktım bızden habersız yoksam :)